هتل های مشهد
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل روتانا مشهد

معرفی:هتل روتانا از هتل های 5 ستاره شهر زیارتی مشهد میباشد که هر ساله تعداد زیادی مسافر به این شهر میروند از این رو این هتل 5 ستاره با ارائه بهترین خدمات وامکانات رفاهی هر روزه آماده پذیرایی از مسافران و زائران عزیز تور مشهد تابستان 98 تور مشهد میباشد.اتاق های این هتل استاندارد و طراحی زیبا و شیکی دارد که مورد پسند مسافران قرار گرفته است.کارکنان و پرسنل هتل نیز مجرب و حرفه ای هستند و شبانه روزی در حال خدمت رسانی به زائران تور مشهد میباشند.این هتل 5 ستاره ساعت 14 اتاق ها را تحویل میدهد و ساعت 12 تخلیه میکند. این هتل با ۲۳ طبقه شامل تجاری و مسکونی در زمینی به مساحت ۵۴۰۰ متر مربع میباشد.هتل روتانا مشهد که شعبه اسلامی هتل روتانا در امارات متحده عربی (دبی) است و هم اکنون در مشهد در حال ساخت است.

امکانات هتل:رستوران،اینترنت در لابی،سالن ورزش،لابی،سونا و جکوزی،فروشگاه و غرفه،استخر،ترانسفر فرودگاه،کافی شاپ،نمازخانه،سرویس بهداشتی در لابی،میز و صندلی در لابی،آسانسور،تاکسی سرویس،گشت نیم روزی،دستگاه واکس کفش،پذیرش 24 ساعته،لاندری، روم سرویس

امکانات اتاق:مینی بار،تلویزیون،حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی،سیستم گرمایشی و سرمایشی،دراور،چایی ساز/قهوه ساز،کمد لباس،سرویس ایرانی و فرنگی،ماهواره،اینترنت

رستوران هتل:رستوران هتل با بهترین غذا ها از مسافران و زائران تور مشهد پذیرایی میکند

موقعیت جغرافیایی:فاصله حرم تا فرودگاه:30 دقیقه

فاصله هتل تا حرم مطهر رضوی:15 دقیقه


هتل پارک حیات مشهد

معرفی : هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره منطقه طرقبه مشهد است. هتل در دامنه کوه های بینالود و در منطقه ای ییلاقی و خوش آب و هوا قرار گرفته است. این هتل بسیار زیبا در زمینی به مساحت 31000 متر مربع قرار گرفته است تور کیش. هتل در سال 1385 افتتاح شده و در سال 1396 بازسازی شده است. محوطه این هتل بسیار زیبا و سرسبز است و در آن یک حوض زیبا با فواره وجود دارد. ساختمان هتل در سه طبقه ساخته شده است و دارای 324 واحد اقامتی است.

هتل پارک حیات مشهد

امکانات اتاق ها : واحدهای اقامتی هتل دوتخته، سه تخته، سوئیت و آپارتمان است که دارای امکانات چای ساز، یخچال، تلویزیون، دراور، کمد لباس،‌ تلفن در اتاق، اینترنت،‌ سیستم سرمایش و گرمایش و حمام با لوازم بهداشتی برای شما مسافران تور مشهد است.

امکانات هتل : پارک کودکان، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، استخر، سونا، حمام ترکی، جکوزی، تاکسی سرویس، اتاق ویژه معلولین، کافی شاپ، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری

هتل پارک حیات مشهد

رستوران هتل : در این هتل سه رستوران وجود دارد. رستوران فرنگی هتل در فضای باغ ، غذاهای فرنگی سرو می کند. رستوران وی آی پی فیروزه در محیطی اختصاصی و با دو منوی مختلف انواع غذاها را سرو می کند. رستوران اصلی هتل با نام الماس یک رستوران سنتی است که در محیطی نوستالژیک غذا سرو می کند.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در جاده طرقبه و انتهای بلوار وکیل آباد قرار گرفته است. هتل در 23 کیلومتری حرم مطهر امام هشتم و 30 کیلومتری فرودگاه بین المللی شهر مشهد قرار گرفته است.

هتل پارک حیات مشهد

پیشنهاد ما : هتلی بسیار زیبا در منطقه خوش آب و هوای شهر مشهد قرار گرفته است و مکان مناسبی برای سپری کردن تعطیلاتی مفرح است.


هتل پارس مشهد

معرفی : هتل پارس یکی از هتل های 5 ستاره شهر مشهد است که در سال 1384 بهره برداری از آن آغاز شده است. این هتل در زمینی به مساحت 5 هکتار قرار گرفته است  آخرین بازسازی آن در سال 1390 انجام شده است. هتل پارس در یک منطقه تور کیش بسیار آب و هوا قرار گرفته است و در سال 1384 نیز دریاچه بسیار زیبایی در مقابل آن ساخته شد. ساختمان هتل شش طبقه بوده و دارای 229 واحد اقامتی می باشد.

هتل پارس مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع یک تخته، دو تخته و سوئیت هستند که امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، حمام با لوازم بهداشتی،‌ چای ساز،‌ کمد لباس، دراور، بالکن و مبز تحریر در آن ها وجود دارد.

امکانات هتل : لابی، صندوق امانات ، فروشگاه ، آتلیه، پارک بازی کودکان، تاکسی سرویس، کافی نت، زمین تنیس، جکوزی، سونا، استخر، استخر کودکان، باشگاه ماهیگیری، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی، خودپرداز، پارکینگ، آمفی تئاتر، سالن کنفرانس، تالار عروسی، قنادی، امکانات برای معلولین، روم سرویس، لاندری ، پذیرش 24 ساعته

هتل پارس مشهد

رستوران هتل : رستوران لوتوس رستوران اصلی این هتل است که در طبقه همکف قرار گرفته است. هم چنین یک رستوران سنتی و یک کافی شاپ مدرن با نام پگاه نیز در این هتل قرار دارند.

موقعیت مکانی هتل : هتل پارس در بلوار وکیل آباد تقاطع خیابان صیاد شیرازی قرار گرفته است. این هتل سی دقیقه تا حرم مطهر امام هشتم فاصله دارد که قرار دادن سرویس رایگان این مشکل را برای شما مسافران گرامی تور مشهد حل کرده است. هم چنین هتل پارس حدود 20 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. 

هتل پارس مشهد

پیشنهاد ما : قرار گرفتن در یک منطقه خوش آب و هوا، وجود دریاچه و فضای سبز طبیعی در اطراف، امکانات تفریحی برای کودکان و بزرگسالان در این هتل از جمله نکات مثبتی است که شما را برای رزرو این هتل پارس مصمم تر می سازد.


هتل قصرالضیافة مشهد

هتل قصرالضیافة یکی از هتل های بسیار معروف شهر مقدس مشهد می باشد که در ضلع شرقی حرم امام رضا (ع) و در قسمت ورودی صحن واقع شده است. یکی از ویژگی هایی که این هتل را از سایر هتل ها متمایز کرده موقعیت مکانی این هتل می باشد. گردشگران تور مشهد می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای (ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی، گیاهی، فست فود، عربی) را نوش جان نمایند. امکانات و خدمات رفاهی هتل شامل رستوران، آسانسور، اینترنت رایگان، خودپرداز، صندوق امانات، لابی، کافی نت، سالن کنفرانس و همایش می باشند.

همچنین  گفتنی است پذیرش مهمانان ایرانی در این هتل ممکن نیست و هتل مخصوص مهمانان عرب است.

 

هتل قصرالضیافة مشهد

 

هتل قصرالضیافة مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های مجلل مشهد,هتل های 5 ستاره مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: